سيدعبدالمجيد قائم محمدي در جمع پرسنل سپاه تفت:

ريشه فتنه هاي بعد از انتخابات، دشمني استكبار با اسلام است

یزدفردا "مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد با ارائه تحليلي از حوادث و فتنه هاي بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري تاكيد كرد: ريشه وقايع و فتنه گري هاي اتفاق افتاده بعد از انتخابات را بايد در دشمني استكبار با اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران جستجو كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، سيد عبدالمجيد قائم محمدي در جمع پرسنل سپاه شهرستان تفت با اشاره به جهش علمي كشور در سالهاي اخير گفت: پيشرفت هاي علمي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف هسته اي، فضايي و نظامي بر كينه و دشمني استكبار جهاني عليه ملت رشيد ايران افزوده است.
وي از ناوشكن جماران به عنوان يكي از دستاوردهاي مهم نظام مقدس اسلامي در عرصه نظامي ياد كرد.
قائم محمدي با اشاره به اتفاقات و فتنه گري هاي بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب در هر زمان و شرايطي به طرق گوناگون وارده عرصه شده و تلاش دارند به نظام مقدس اسلامي ضربه وارد سازند اما هر بار به لطف خدا و به بركت ولايت مطلقه فقيه و حمايت هاي مردم ناكام مي شوند .
مشاور استاندار يزد با بيان اين كه با تشكيل حكومتي بر مباني اصول غني و مترقي اسلام و مكتب تشيع در كشور، صدمات سنگين بر پيكره استكبار وارد شد ادامه داد: اسلام و شيعه، آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي را در سراسر جهان خوار و ذليل كرده و منافع آنان را به خطر انداخته است لذا آنان در صددند هر بار با بهره گيري از غفلت، بي بصيرتي و عناد برخي از عناصر داخلي به نظام ضربه وارد كنند.
قائم محمدي رمز موفقيت و بقاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را اطاعت محض مردم از رهبري و ولايت فقيه ارزيابي كرد و اظهار داشت: مستضعفان دنيا پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بيدار شده اند و اكنون فرياد آزادي خواهي ملت ها در سراسر دنيا به گوش مي رسد.
رئيس روابط عمومي استانداري يزد در پايان به سئوالات مطرح شده از سوي حضار پاسخ گفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا